עיצוב כרטיס ביקור מסעיר

ישנן אינסוף דרכים להציג את עצמך לעולם. ראשונות יצופו אל המודעות הדרכים המוכרות, אלה שכבר נתקלנו בהן לא פעם. הראשונות שילהיבו אותנו הן הדרכים החדשות, המקוריות, אלה שעוד לא צעדו בהן - הדרכים שמותירות את הרושם החזק ביותר.
אין דרך נכונה ואין דרך שגויה לעיצוב כרטיס ביקור. אולם, יש דרך הנחרטת בזיכרון ומובילה לפעולה, ודרך אחרת, המובילה למעיינות השכחה.

למה חשוב להיות שונים?
כרטיס ביקור הוא הרושם שיישאר ביד הלקוח הפוטנציאלי שלך לאחר הפגישה ביניכם. הוא צריך להזכיר ללקוח מי אתה, במה אתה עוסק, מה מיוחד בך, ומדוע כדאי להמשיך ולהעמיק את הקשר ביניכם.
הכרטיס צריך לבלוט היטב בין עשרות הכרטיסים שכבר יש ברשותו. לכן כדאי כי עיצוב כרטיס ביקור יהיה שונה, לא קונבנציונאלי, לא דומה לשום דבר שנחשף לעיניו בעבר, שובר את כל התבניות.
רצוי שהכרטיס שלך ימציא מחדש את הגלגל.

רצינות אינה מחייבת קונבנציונליות
פעמים רבות, לקוחות העוסקים במקצועות "רציניים" (עורכי דין, רואי חשבון, פסיכולוגים) יירתעו מכרטיס ביקור מעוצב, בשל חשש מכך שכרטיס כזה ייצג קלות דעת.
מיותר לציין שאני אוחזת בדעה ההפוכה. אני גורסת שדווקא הבחירה הקונבנציונאלית בכרטיס ביקור שכיח בגווני שחור/לבן/כחול, עם פונט שיגרתי, בגודל הצפוי ובצורה המקובלת – דווקא בחירה כזו משדרת חוסר יצירתיות, חוסר השקעה, ושקיעה משעממת בין גבולות המסגרת הידועים מראש.

מוטיב ההפתעה
במילת הקסם אנו שואפים להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש, במלוא הגמישות, במלוא היצירתיות. אנו תופרים פתרונות מדויקים ומקוריים לכל לקוח ולקוח. אנו שואפים שכל מוצר מוגמר היוצא תחת ידינו יהיה בלתי נשכח, מסעיר, דורש תגובה.
ומה כבר יכול להיות חדשני ומסעיר בעיצוב כרטיס ביקור? כל פרט ופרט:
  •     הטיפוגרפיה.
  •     בחירת הצבע או שילוב הצבעים.
  •     הגודל.
  •     הצורה.
  •     החיתוך.
  •     הלמינציה.
  •     החומר.
  •     האיור.

כל תו קטן, השונה מהתבנית הצפויה, עשוי לייצר הפתעה מרעננת ועמה אפקט שיווקי.

מאת שיר מנור, קופירייטרית ומעצבת גרפית

מדוע חשוב לבחור בעיצוב כרטיס ביקור מקורי ומפתיע?
מה כבר יכול להיות חדשני ומסעיר בעיצוב כרטיס ביקור? כל פרט ופרט. הטיפוגרפיה. הצבע. שילובי הצבעים. הגודל. הצורה. החיתוך. הלמינציה. החומר. האיור. כל תו קטן, השונה מהתבנית הצפויה, עשוי לייצר הפתעה מרעננת ועמה אפקט שיווקי.
עיצוב ברושור מנצח

עיצוב ברושור מנצח

ברושור מעוצב וכתוב באופן המבטא את הייחודיות והנחיצות של שירותיך ומוצריך ומוביל את קהל היעד שלך לפעולה - זה הברושור שארגונך צריך. איך עושים את זה?
לחצו להמשך
 
עיצוב לוגו טוב

עיצוב לוגו טוב

הלוגו הוא הבסיס לתדמית החברה ומעצב את הבסיס לזהות ויזואלית רחבה יותר. עיצוב לוגו צריך להיות ייחודי, פונקציונאלי, תמציתי ומייצג את המותג, כדי ליצור זיהוי מיידי. מהו מקור הצורך בלוגו? מהו לוגו טוב?
לחצו להמשך
 
עיצוב כרטיס ביקור מסעיר

עיצוב כרטיס ביקור מסעיר

מדוע חשוב לבחור בעיצוב כרטיס ביקור מקורי ומפתיע? מה כבר יכול להיות חדשני ומסעיר ב עיצוב כרטיס ביקור? כל פרט ופרט. הטיפוגרפיה. הצבע. שילובי הצבעים. הגודל. הצורה. החיתוך. הלמינציה. החומר. האיור...
לחצו להמשך
 
עיצוב גרפי בצבע

עיצוב גרפי בצבע

על חשיבותו של הצבע בתכנון הקונספט הגרפי, על טכניקות ואופנים לשילובי צבעים, על המראה הנקי, על הקשר בין צבע לתרבות ועל המשמעויות המיוחסות לכל צבע בעיני הצרכן
לחצו להמשך
 
כיצד חושבים על רעיון?

כיצד חושבים על רעיון?

יצירתיות היא כלי העזר וחומר הגלם העיקרי העומד לרשות קופירייטר, מעצב גרפי ובעלי כל המקצועות היוצרים. מה עושים כאשר היא לא מתייצבת לפקודתנו, על אף שהדד-ליין מתדפק בחוזקה על דלתנו?
לחצו להמשך
 
עיצוב גרפי - שאלות ותשובות

עיצוב גרפי - שאלות ותשובות

מהו לוגו? מה יכול להיות חדשני ומסעיר בעיצוב כרטיס ביקור? איך משלבים צבעים בהרמוניה? כיצד לבחור צבע למיתוג? מדוע כדאי להשתמש בשירותי הגרפיקה של מילת הקסם? שאלות אלה ונוספות בנושא עיצוב גרפי + תשובות
לחצו להמשך