חפשו

כתיבת מאמר שיווקי המקדם את האסטרטגיה השיווקית ומדגיש את ערכיו המוספים של בית העסק ללקוח, ובה בעת מכיל את כל מילות המפתח הדרושות לצורך קידום אורגני מיטבי – זו אמנות. באמנות הזו אנו עוסקים ב"מילת הקסם" כבר יותר מ-15 שנים. זו המומחיות שלנו.

כתיבת מאמר שיווקי לאינטרנט
מיועדת למגנט ולהניע את הצרכן באמצעות מילים שבבסיסן אסטרטגיה שיווקית.

מעבר לכך, מאמר שיווקי צריך להכיל ריכוז גבוה של מילות מפתח המשמשות את רוב הגולשים המחפשים את המוצר/ שירות המשווק, למטרות קידום אורגני במנועי החיפוש (SEO).
 

תוכן שיווקי לאינטרנט

תוכן שיווקי לאינטרנט

מרגע שלקוחותיך הפוטנציאליים הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב ולא כבדרך אגב. תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח.
לחצו להמשך
 
איך כותבים מאמר שיווקי לאינטרנט?

איך כותבים מאמר שיווקי לאינטרנט?

איך לכתוב מאמר לאינטרנט? כמה עיקרים שכדאי להקפיד עליהם בכתיבה לאינטרנט: קצר ולעניין, כל נושא בפסקה, הדגשות לסיוע בניווט, כתיבה תקנית, קישורים ומבחן החברים.
לחצו להמשך
 
כתיבה שיווקית בקיצור

כתיבה שיווקית בקיצור

גולשים באינטרנט דורשים התייחסות מיוחדת למצוקת הזמן שלהם. טיפים לכתיבה מקוצרת לאינטרנט יעזרו לכם להתחשב בהם. אז איך מתחשבים בקהל היעד ועוברים לכתוב בקיצור?
לחצו להמשך
 
כתיבה לאינטרנט - לא כל אחד יכול

כתיבה לאינטרנט - לא כל אחד יכול

כותב לעצמך מאמר או פרופיל חברה? אולי כדאי לשקול זה שוב... טעויות נפוצות בכתיבה לא מקצועית לאינטרנט: הארכת יתר, דחיית העיקר, קפיצה מנושא לנושא, חזרות מיותרות, שימוש יתר בסופרלטיבים וקלישאות ועוד.
לחצו להמשך
 
כתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל חברה

פרופיל החברה שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. מטרתו להשיב בקצרה על כל שאלות הלקוח הפוטנציאלי שלך, כולל אלה שלא היה מודע לקיומן עד כה. רפרוף מהיר על פני פרופיל החברה אמור לספק לכל המעוניין תשובות תמצית
לחצו להמשך