פחות זה יותר - לפני תחילת עבודת עיצוב המצגת, יש לוודא שהמסרים זוקקו, והמצגת כוללת אך ורק את המידע ההכרחי והחשוב ביותר, ומכילה מינימום שקפים – רצוי עד 10. יותר מדי שקופיות יגרמו לאיבוד הקהל.
לפי כלל ה-10:20:30 יש להקפיד על עד 10 שקפים שיועברו ב-20 דקות ובגודל פונט של לפחות 30.
יחד עם השאיפה לשיא, כדאי גם להכיר בעובדות - מצגת ממוצעת מכילה כ-20 שקפים.
טווח הקשב האנושי מגיע ל-8 שניותבלבד, כלומר אם לא ניתן לצרוך את המידע בשקף שלך בפחות מ-8 שניות, יש סיכוי גבוה שהוא לא ייצרך במלואו, כי דעת הקהל שלך תוסח.
לכן: בכל שקף צריכות להיות עד 5 נקודות קצרות וברורות, עם עדיפות למסר אחד בלבד בכל שקף, ללא נקודות.
הדגישו את המידע החשוב ביותר בכל שקף, כדי לאפשר ריפרוף מהיר.
אל תעלו על תמונה אחת בכל שקף.
פנו לרגש של קהל היעד - הציגו במצגת כמה שפחות נתונים בטקסט, וכמה שיותר בהמחשה גרפית של נתונים - אינפוגרפיקה. האפקט הרגשי של אינפוגרפיקה רב מזה של נתונים יבשים. אינפוגרפיקה עוזרת להפוך כמויות גדולות של נתונים לקלים יותר לעיכול, ומאפשרת להבין טוב יותר את הנתונים המוצגים ולהיזכר בהם בעתיד.
השתמשו בתמונות מדהימות – רבים מתפשרים על תמונות פרווה, כי "זאת רק מצגת" אבל לא, מצגת היא כלי שיווקי חשוב שלא כדאי לזלזל בו. אל תלכו על פחות מהתמונות הטובות ביותר.
צאו מהתבניות - וותרו על התבניות שמגיעות עם הפאואר פוינט – הן גם משעממות, גם משומשות מדי, וגם די מכוערות. עדיף להתחיל את העיצוב ממצגת נקייה, ולהמשיך משם.
עיצוב המצגת צריך להיות נקי, ייחודי ונעים, ולשמור על הקונספט הויזואלי של מיתוג החברה.
מתחילת עבודת עיצוב המצגת ועד סופה, חשוב לדאוג שהמצגת תכיל קונספט גרפי מובהק וברור, שיכלול צבעים, פונטים וסגנונות אחידים.
הסגנון צריך לחזור על עצמו בכל השקפים, בווריאציות שונות, כדי לא לשעמם חלילה. תפקידנו למגנט.
בחרו פונטים מסוג Sans Serif, שכן פונטים מסוג Serif מקשים על הבהירות בקריאה.
שימו לב לגודל הפונט. ברור? – גם האנשים בשורה האחרונה צריכים להצליח לקרוא, לכן כדאי לשאוף לגודל פונט סביב 30.
הצבעים צריכים להיות מנוגדים ככל האפשר – גם כאן, זה על מנת שיהיה אפשרי לראות את המצגת גם מקצה האולם.
אל תשתמשו ביותר מחמישה צבעים במצגת, כולל שחור ולבן.
הרקע צריך להיות עקבי ברוב השקופיות, והוא צריך להיות עדין מספיק כדי לא למשוך לרגע את תשומת הלב מהמסרים, שיתבטאו באלמנטים גרפיים, בטקסט ו/או בתמונות.
אל תשכחו להקדיש שפע מקום לחלל ריק במצגות. מצגות, כמו כולנו, מאוד אוהבות ספייס.
לאחר יותר מ-20 שנות עיצוב מצגות עבור הלקוחות הגדולים במשק, אנחנו גאים לספר שאנחנו מומחים בעיצוב מצגות אחרות, מיוחדות, מדהימות, כאלה שעוד לא ראיתם. כאלה שהלקוחות שלכם לא ישכחו.
עיצוב מצגת מיועד לשקף את ערכי המותג ולהציג את המסרים שזוקקו מבעוד מועד. תפקידו למגנט את הצופה אל המסך, בקיצור מירבי, ולהניעו לפעולה. פשוט פשוט, אך כה מורכב.
איך עושים את זה באפקטיביות?
ראשית, נדרשת עבודה אסטרטגית של ניהול תוכן, לצורך זיקוק המסרים ההכרחיים, ודירוג סדר חשיבותם.
לאחר מכן, נכנס המעצב.ת הגרפי.ת לפעולה. תפקיד המעצב.ת הגרפי.ת לעבוד בשירות המסרים שהמצגת מיועדת להעביר.
אנחנו מסייעים במיקוד תשומת לב הקהל במסרים, ואף משתתפים באופן פעיל בהעברת המסרים, במגוון כלים ויזואליים, שביניהם תמונות ואינפוגרפיקה.
תפקיד המעצב.ת הגרפי.ת לעבוד בשירות המסרים שהמצגת מיועדת להעביר. אנחנו מסייעים במיקוד תשומת לב הקהל במסרים, ואף משתתפים באופן פעיל בהעברת המסרים, באמצעות אינפוגרפיקה ותמונות. בין הטיפים: פחות זה יותר,
90 אחוז מהמידע שמגיע למוח ויזואלי. אם תשתמשו בעיצוב גרפי בשיווק ברשתות החברתיות, תגבירו את המודעות למותג ואת הזיכרון למידע ותהפכו את התוכן שלכם לקל יותר לעיכול. לפניכם תשעה טיפים לעיצוב ממגנט של פוסט
יצירת ניוזלטר מוצלח היא חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. ניוזלטרים הם כלי שיווקי חשוב לעסקים, מכיוון שהם עוזרים לשמור על הלקוחות מחויבים ומיודעים. ניוזלטר מעוצב היטב יכול להיות דרך מצוינת
הלוגו הוא הבסיס לתדמית החברה ומעצב את הבסיס לזהות ויזואלית רחבה יותר. עיצוב לוגו צריך להיות ייחודי, פונקציונאלי, תמציתי ומייצג את המותג, כדי ליצור זיהוי מיידי. מהו מקור הצורך בלוגו? מהו לוגו טוב?
מדוע חשוב לבחור בעיצוב כרטיס ביקור מקורי ומפתיע? מה כבר יכול להיות חדשני ומסעיר ב עיצוב כרטיס ביקור? כל פרט ופרט. הטיפוגרפיה. הצבע. שילובי הצבעים. הגודל. הצורה. החיתוך. הלמינציה. החומר. האיור...
על חשיבותו של הצבע בתכנון הקונספט הגרפי, על טכניקות ואופנים לשילובי צבעים, על המראה הנקי, על הקשר בין צבע לתרבות ועל המשמעויות המיוחסות לכל צבע בעיני הצרכן
יצירתיות היא כלי העזר וחומר הגלם העיקרי העומד לרשות קופירייטר, מעצב גרפי ובעלי כל המקצועות היוצרים.
מה עושים כאשר היא לא מתייצבת לפקודתנו, על אף שהדד-ליין מתדפק בחוזקה על דלתנו?
מהו לוגו? מה יכול להיות חדשני ומסעיר בעיצוב כרטיס ביקור? איך משלבים צבעים בהרמוניה? כיצד לבחור צבע למיתוג? מדוע כדאי להשתמש בשירותי הגרפיקה של מילת הקסם? שאלות אלה ונוספות בנושא עיצוב גרפי + תשובות