ראשית, חשבו
מהי מטרת הניוזלטר שלכם. האם אתם רוצים ליידע לקוחות על מבצעים, לשתף במוצרים חדשים או פשוט לעדכן אותם במידע חדש? התשובה תעזור לכם להחליט על התוכן והטון של הניוזלטר ותאפשר לכם להתמקד.
שנית,
דעו את הקהל שלכם: לפני שתתחילו ב
עיצוב הניוזלטר, חשוב להבין מי הקהל שלכם ומה תחומי העניין שלו. הכרת הקהל שלכם תעזור לכם לקבוע מה התוכן הטוב ביותר לכלול בניוזלטר, וגם מהם האלמנטים העיצוביים המיטביים שבהם תשתמשו לעיצובו.
לאחר מכן,
החליטו על לייאאוט (פריסה) שהוא גם מושך ויזואלית וגם קל לקריאה.
פשוט פשוט: כשזה מגיע ל
עיצוב ניוזלטר, הפשטות היא המפתח. הניוזלטר שלכם צריך להיות קל לניווט ולהבנה. היצמדו לללייאאוט פשוט, עם הרבה שטח לבן (נקי מעיצוב ומטקסט) כדי להפוך את התוכן לקל יותר לעיכול. השתמשו במספר מוגבל של צבעים, גופנים ותמונות כדי לשמור על
עיצוב הניוזלטר נקי ועקבי.
עליכם לוודא שהניוזלטר רספונסיבי, כלומר, הוא מותאם הן למחשבים נייחים והן למכשירים ניידים.
התמקדו בתוכן: התוכן של הניוזלטר שלכם צריך להיות המוקד העיקרי. ודאו שהתוכן רלוונטי לקהל שלכם וכולל מידע שימושי.
שמרו על התוכן תמציתי וענייני. הימנעו משימוש בטקסט רב מדי, מכיוון שזה יכול להיות מכריע עבור הקוראים, במיוחד העסוקים שביניהם.
השתמשו בכותרות ראשיות, כותרות משנה וכותרות ביניים כדי לפרק את הטקסט למקטעים קלים לעיכול ולזכירה, וכדי להסב את תשומת הלב לנקודות העיקריות.
בכל הנוגע לנראות,
השתמשו בתמונות, באינפוגרפיקה ובסרטונים כדי לשפר את התוכן ולהפוך אותו למושך יותר ויזואלית.
נוסף על כך, הקפידו
לשמור על עקביות בעיצוב ו
השתמשו בתמונות הרלוונטיות לתוכן.
לבסוף, חשבו על המראה והתחושה (לוק אנד פיל) הכלליים של הניוזלטר.
השתמשו בצבעים עקביים (עדיף עד שני צבעים) התואמים את המותג שלכם,
ובחרו בגופנים שקל לקרוא בכל הדפדפנים.
אל תוותרו על הבדיקה - לפני שאתה שולחים את הניוזלטר שלכם לקהל היעד שלכם, הקפידו לבדוק אותו. בדקו את
עיצוב הניוזלטר והלייאאוט במכשירים ודפדפנים שונים כדי לוודא שהוא נראה טוב וקל לניווט. כמו כן, הקפידו לבדוק את כל הקישורים והטפסים בניוזלטר כדי לוודא שהם פועלים כהלכה.
על כל אלה יש להקפיד כדי ליצור
עיצוב ניוזלטר שהוא גם מושך ויזואלית וגם יעיל.
עם
ניוזלטר מעוצב היטב, תוכלו להמשיך לשמור על המעורבות והמחויבות של הלקוחות שלכם.