חפשו

ראשית, חשבו מהי מטרת הניוזלטר שלכם. האם אתם רוצים ליידע לקוחות על מבצעים, לשתף במוצרים חדשים או פשוט לעדכן אותם במידע חדש? התשובה תעזור לכם להחליט על התוכן והטון של הניוזלטר ותאפשר לכם להתמקד.

שנית, דעו את הקהל שלכם: לפני שתתחילו בעיצוב הניוזלטר, חשוב להבין מי הקהל שלכם ומה תחומי העניין שלו. הכרת הקהל שלכם תעזור לכם לקבוע מה התוכן הטוב ביותר לכלול בניוזלטר, וגם מהם האלמנטים העיצוביים המיטביים שבהם תשתמשו לעיצובו.

לאחר מכן, החליטו על לייאאוט (פריסה) שהוא גם מושך ויזואלית וגם קל לקריאה.

פשוט פשוט: כשזה מגיע לעיצוב ניוזלטר, הפשטות היא המפתח. הניוזלטר שלכם צריך להיות קל לניווט ולהבנה. היצמדו לללייאאוט פשוט, עם הרבה שטח לבן (נקי מעיצוב ומטקסט)  כדי להפוך את התוכן לקל יותר לעיכול. השתמשו במספר מוגבל של צבעים, גופנים ותמונות כדי לשמור על עיצוב הניוזלטר נקי ועקבי.

עליכם לוודא שהניוזלטר רספונסיבי, כלומר, הוא מותאם הן למחשבים נייחים והן למכשירים ניידים.

התמקדו בתוכן: התוכן של הניוזלטר שלכם צריך להיות המוקד העיקרי. ודאו שהתוכן רלוונטי לקהל שלכם וכולל מידע שימושי. שמרו על התוכן תמציתי וענייני. הימנעו משימוש בטקסט רב מדי, מכיוון שזה יכול להיות מכריע עבור הקוראים, במיוחד העסוקים שביניהם.

השתמשו בכותרות ראשיות, כותרות משנה וכותרות ביניים כדי לפרק את הטקסט למקטעים קלים לעיכול ולזכירה, וכדי להסב את תשומת הלב לנקודות העיקריות.

בכל הנוגע לנראות, השתמשו בתמונות, באינפוגרפיקה ובסרטונים כדי לשפר את התוכן ולהפוך אותו למושך יותר ויזואלית.

נוסף על כך, הקפידו לשמור על עקביות בעיצוב והשתמשו בתמונות הרלוונטיות לתוכן.
לבסוף, חשבו על המראה והתחושה (לוק אנד פיל) הכלליים של הניוזלטר. השתמשו בצבעים עקביים (עדיף עד שני צבעים) התואמים את המותג שלכם, ובחרו בגופנים שקל לקרוא בכל הדפדפנים.

אל תוותרו על הבדיקה - לפני שאתה שולחים את הניוזלטר שלכם לקהל היעד שלכם, הקפידו לבדוק אותו. בדקו את עיצוב הניוזלטר והלייאאוט במכשירים ודפדפנים שונים כדי לוודא שהוא נראה טוב וקל לניווט. כמו כן, הקפידו לבדוק את כל הקישורים והטפסים בניוזלטר כדי לוודא שהם פועלים כהלכה.

על כל אלה יש להקפיד כדי ליצור עיצוב ניוזלטר שהוא גם מושך ויזואלית וגם יעיל.
עם ניוזלטר מעוצב היטב, תוכלו להמשיך לשמור על המעורבות והמחויבות של הלקוחות שלכם.
 
 

מאת שיר מנור, קופירייטרית ומעצבת גרפית

יצירת ניוזלטר מוצלח היא חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. ניוזלטרים הם כלי שיווקי חשוב לעסקים, מכיוון שהם עוזרים לשמור על מחוייבות ויידוע של הלקוחות. ניוזלטר מעוצב היטב יכול להיות דרך מצוינת לבנות מודעות למותג, לתקשר עם לקוחות ואף להניע מכירות.
יחד עם זאת, עיצוב ניוזלטר שהוא גם מושך ויזואלית וגם יעיל יכול להיות אתגר. הנה כמה טיפים שיעזרו לך ליצור עיצוב ניוזלטר מוצלח.
עיצוב מצגת אפקטיבית

עיצוב מצגת אפקטיבית

תפקיד המעצב.ת הגרפי.ת לעבוד בשירות המסרים שהמצגת מיועדת להעביר. אנחנו מסייעים במיקוד תשומת לב הקהל במסרים, ואף משתתפים באופן פעיל בהעברת המסרים, באמצעות אינפוגרפיקה ותמונות. בין הטיפים: פחות זה יותר,
לחצו להמשך
 
עיצוב פוסט ממגנט

עיצוב פוסט ממגנט

90 אחוז מהמידע שמגיע למוח ויזואלי. אם תשתמשו בעיצוב גרפי בשיווק ברשתות החברתיות, תגבירו את המודעות למותג ואת הזיכרון למידע ותהפכו את התוכן שלכם לקל יותר לעיכול. לפניכם תשעה טיפים לעיצוב ממגנט של פוסט
לחצו להמשך
 
עיצוב ניוזלטר מושך

עיצוב ניוזלטר מושך

יצירת ניוזלטר מוצלח היא חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. ניוזלטרים הם כלי שיווקי חשוב לעסקים, מכיוון שהם עוזרים לשמור על הלקוחות מחויבים ומיודעים. ניוזלטר מעוצב היטב יכול להיות דרך מצוינת
לחצו להמשך
 
עיצוב ברושור מנצח

עיצוב ברושור מנצח

ברושור מעוצב וכתוב באופן המבטא את הייחודיות והנחיצות של שירותיך ומוצריך ומוביל את קהל היעד שלך לפעולה - זה הברושור שארגונך צריך. איך עושים את זה?
לחצו להמשך
 
עיצוב לוגו טוב

עיצוב לוגו טוב

הלוגו הוא הבסיס לתדמית החברה ומעצב את הבסיס לזהות ויזואלית רחבה יותר. עיצוב לוגו צריך להיות ייחודי, פונקציונאלי, תמציתי ומייצג את המותג, כדי ליצור זיהוי מיידי. מהו מקור הצורך בלוגו? מהו לוגו טוב?
לחצו להמשך
 
עיצוב כרטיס ביקור מסעיר

עיצוב כרטיס ביקור מסעיר

מדוע חשוב לבחור בעיצוב כרטיס ביקור מקורי ומפתיע? מה כבר יכול להיות חדשני ומסעיר ב עיצוב כרטיס ביקור? כל פרט ופרט. הטיפוגרפיה. הצבע. שילובי הצבעים. הגודל. הצורה. החיתוך. הלמינציה. החומר. האיור...
לחצו להמשך
 
עיצוב גרפי בצבע

עיצוב גרפי בצבע

על חשיבותו של הצבע בתכנון הקונספט הגרפי, על טכניקות ואופנים לשילובי צבעים, על המראה הנקי, על הקשר בין צבע לתרבות ועל המשמעויות המיוחסות לכל צבע בעיני הצרכן
לחצו להמשך
 
כיצד חושבים על רעיון?

כיצד חושבים על רעיון?

יצירתיות היא כלי העזר וחומר הגלם העיקרי העומד לרשות קופירייטר, מעצב גרפי ובעלי כל המקצועות היוצרים. מה עושים כאשר היא לא מתייצבת לפקודתנו, על אף שהדד-ליין מתדפק בחוזקה על דלתנו?
לחצו להמשך
 
עיצוב גרפי - שאלות ותשובות

עיצוב גרפי - שאלות ותשובות

מהו לוגו? מה יכול להיות חדשני ומסעיר בעיצוב כרטיס ביקור? איך משלבים צבעים בהרמוניה? כיצד לבחור צבע למיתוג? מדוע כדאי להשתמש בשירותי הגרפיקה של מילת הקסם? שאלות אלה ונוספות בנושא עיצוב גרפי + תשובות
לחצו להמשך
 

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי