חפשו

יש לך אתר? זו רק ההתחלה

מאת שיר מנור, קופירייטרית ומעצבת גרפית
בניית אתר אינטרנט אינה השלב האחרון בתהליך שיווק המוצר/שירות שלך באינטרנט. היא רק ההתחלה. אתר אינטרנט דורש תחזוקה שוטפת, כדי להיות תמיד רלוונטי ועדכני, באופן שיענה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי ויקדם אותך במנועי החיפוש
נראה שמרבית בעלי העסקים מבינים שאתר אינטרנט לעסק הוא בגדר חובה היום. הם הפנימו שאם אתה לא שם אתה לא קיים, ודאגו לכבוש לעצמם פינה ברשת, אם באתר תדמיתי המכיל עמודים ספורים (פרופיל חברה, פירוט המוצרים, גלריית תמונות ופרטים ליצירת קשר), אם באתר מכירתי, ואם באתר המשלב תוכן עשיר עם מוצרים למכירה. חלקם משוכנעים שכאן הסתיים התהליך, ומעתה אפשר לנוח וליהנות מן הפירות העסקיים שיניב האתר. חשוב להבין שאין זה כך.

אתר אינטרנט דורש תחזוקה
אתר אינטרנט, כמו משרד פיזי, דורש תחזוקה שוטפת. משרד פיזי דורש ניקיון אבק, אוורור תכוף וריקון הפחים, אחרת איש לא יבקר בו, או שכל מבקריו יימלטו ממנו מייד. משרד וירטואלי, אתר האינטרנט, דורש תשומת לב דומה – חשוב לעדכן אותו בתדירות גבוהה.

למה חשוב לתחזק את אתר האינטרנט?
  • מידע לא רלוונטי באתר שלך ירתיע את הגולש בו – הלקוח הפוטנציאלי. הגולש יבין שלא נגעת באתר למשך תקופה ארוכה, והוא ירגיש שלא השקעת בו כראוי, ושבאותו אופן לא תשקיע במוצר/שירות שאתה מוכר לו.
     
  • הגולש המודרני רוצה יותר - באותו אופן שהסועד המודרני לא יסתפק ברוטב אלף האיים לסלט, שסיפק אותו לפני שנים לא רבות, כך הגולש המודרני לא יסתפק באתר המכיל תוכן דל שאינו מתעדכן. הגולש מחפש תוכן איכותי באתר, הנובע מהמומחיות שלך בתחום העיסוק שלך, ומקנה ערך מוסף למי שנחשף אליו. פרופיל חברה ופירוט המוצרים שלך לא יספקו את הגולש הממוצע. הביקור הראשון שלו באתר יהיה כנראה הביקור האחרון, וסביר להניח שהוא לא ייצור אתך קשר, ובטח שלא ימליץ לחבריו לבקר אצלך.
     
  • תוכן רלוונטי המתחלף ומתעדכן באופן תדיר יעלה את הדירוג שלך במנועי החיפוש הפופולאריים, ובראשם גוגל. אתר שלא מתעדכן בקביעות בתכנים איכותיים גורר התעלמות מצד מנועי החיפוש. זה הדבר האחרון שהעסק שלך צריך עכשיו... או בכלל.
אין לך זמן לזה? תן למקצוענים לעבוד בשבילך
אנחנו יודעים שלבעלי עסקים/מנהלי שיווק אין את הפנאי הדרוש לשידרוג ולתחזוקה של אתר האינטרנט, ולכן אנו מתחזקים בעצמנו את אתרי האינטרנט של הלקוחות הגדולים במשק, בלי להטרידם – אנו כותבים את התכנים, על בסיס מילות המפתח הרלוונטיות לתחום העיסוק, ומזינים את התכנים למערכות ניהול התוכן.

אנו מומחים גם בעיצוב אתרים, ולכן אנו לוקחים אחריות גם על עיצוב ועימוד מקצועיים ומרשימים של כל עמודי האתר, כי הרי ידוע שתכנים איכותיים מוגשים באריזה יפה, כדי שיהיה מושך ונעים לעיין בהם.

כל מה שנדרש ממך הוא להגיד את מילת הקסם... ואנחנו לשירותך.
תוכן שיווקי לאינטרנט

תוכן שיווקי לאינטרנט

מרגע שלקוחותיך הפוטנציאליים הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב ולא כבדרך אגב. תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח.
לחצו להמשך
 
איך כותבים מאמר שיווקי לאינטרנט?

איך כותבים מאמר שיווקי לאינטרנט?

איך לכתוב מאמר לאינטרנט? כמה עיקרים שכדאי להקפיד עליהם בכתיבה לאינטרנט: קצר ולעניין, כל נושא בפסקה, הדגשות לסיוע בניווט, כתיבה תקנית, קישורים ומבחן החברים.
לחצו להמשך
 
כתיבה שיווקית בקיצור

כתיבה שיווקית בקיצור

גולשים באינטרנט דורשים התייחסות מיוחדת למצוקת הזמן שלהם. טיפים לכתיבה מקוצרת לאינטרנט יעזרו לכם להתחשב בהם. אז איך מתחשבים בקהל היעד ועוברים לכתוב בקיצור?
לחצו להמשך
 
כתיבה לאינטרנט - לא כל אחד יכול

כתיבה לאינטרנט - לא כל אחד יכול

כותב לעצמך מאמר או פרופיל חברה? אולי כדאי לשקול זה שוב... טעויות נפוצות בכתיבה לא מקצועית לאינטרנט: הארכת יתר, דחיית העיקר, קפיצה מנושא לנושא, חזרות מיותרות, שימוש יתר בסופרלטיבים וקלישאות ועוד.
לחצו להמשך
 
כתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל חברה

פרופיל החברה שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. מטרתו להשיב בקצרה על כל שאלות הלקוח הפוטנציאלי שלך, כולל אלה שלא היה מודע לקיומן עד כה. רפרוף מהיר על פני פרופיל החברה אמור לספק לכל המעוניין תשובות תמצית
לחצו להמשך
 
יש לך אתר? זו רק ההתחלה

יש לך אתר? זו רק ההתחלה

בניית אתרי אינטרנט אינה השלב האחרון בתהליך השיווק באינטרנט. היא רק ההתחלה. אתר אינטרנט דורש תחזוקה שוטפת, כדי להיות רלוונטי ועדכני, באופן שיענה על צורכי הלקוח הפוטנציאלי ויקדם אותך בגוגל
לחצו להמשך
 
כתיבת סלוגן טוב

כתיבת סלוגן טוב

כתיבת סלוגן (סיסמה שיווקית) מיועדת להציג את יתרונותיו המרכזיים של המותג או של האווירה שהמותג נועד לשדר, במשפט קצר, קליט וזכיר אחד. כתיבת סלוגן הינה חלק בלתי נפרד מכל תהליך מיתוג ומטרתה
לחצו להמשך
 
עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק א

עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק א

רוצים לקדם את התקשורת הפנימית בחברה שלכם? ואולי כבר ירדתם לפרטים, ואתם שוקלים להפנות ממשאביכם לכלי התקשורת היעיל והזול ביותר - עיתון עובדים? אם כן, ודאי שאלתם את עצמכם כמה שאלות בסיסיות.
לחצו להמשך
 
עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק ב

עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק ב

רגע לפני שניגשים לעבודה, כדאי לדעת על מה אפשר לכתוב בעיתון עובדים, ומאילו טעויות כדאי להימנע בעת כתיבת עיתון עובדים.
לחצו להמשך
 
איך להגיע למקום הראשון בגוגל בחינם? - סודות הקידום האורגני

איך להגיע למקום הראשון בגוגל בחינם? - סודות הקידום האורגני

רבים שואלים אותי – איך את עושה את זה? איך יתכן שאת במיקומים כל כך גבוהים בגוגל, במילות המפתח המבוקשות ביותר (כתיבת עיתון עובדים, עיצוב עיתון עובדים, עיתון לקוחות, עיצוב ברושור) בלא השקעה כספית?
לחצו להמשך
 
איך קופירייטר כותב על נושאים שאינו מבין בהם?

איך קופירייטר כותב על נושאים שאינו מבין בהם?

קופירייטר נדרש לרוב לכתוב על נושאים שאינו מבין בהם דבר. לכאורה, משימה בלתי אפשרית, לפחות בעיני הלקוח, או בעיני רוב האנשים שאינם מתפרנסים מכתיבה שיווקית. איך עושים את זה?
לחצו להמשך
 
כתיבה שיווקית - שאלות ותשובות

כתיבה שיווקית - שאלות ותשובות

שאלות ותשובות בנושא כתיבה שיווקית, קופירייטינג - מהו פרופיל חברה? מהו סלוגן? על מה כותבים בעיתון עובדים? מדוע כדאי להיעזר בשירותי הכתיבה השיווקית של מילת הקסם?
לחצו להמשך