מרגע שלקוחותיך הפוטנציאליים הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב ולא כבדרך אגב. תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח.
איך לכתוב מאמר לאינטרנט? כמה עיקרים שכדאי להקפיד עליהם בכתיבה לאינטרנט: קצר ולעניין, כל נושא בפסקה, הדגשות לסיוע בניווט, כתיבה תקנית, קישורים ומבחן החברים.
גולשים באינטרנט דורשים התייחסות מיוחדת למצוקת הזמן שלהם. טיפים לכתיבה מקוצרת לאינטרנט יעזרו לכם להתחשב בהם. אז איך מתחשבים בקהל היעד ועוברים לכתוב בקיצור?
כותב לעצמך מאמר או פרופיל חברה? אולי כדאי לשקול זה שוב... טעויות נפוצות בכתיבה לא מקצועית לאינטרנט: הארכת יתר, דחיית העיקר, קפיצה מנושא לנושא, חזרות מיותרות, שימוש יתר בסופרלטיבים וקלישאות ועוד.
פרופיל החברה שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. מטרתו להשיב בקצרה על כל שאלות הלקוח הפוטנציאלי שלך, כולל אלה שלא היה מודע לקיומן עד כה. רפרוף מהיר על פני פרופיל החברה אמור לספק לכל המעוניין תשובות תמצית
בניית אתרי אינטרנט אינה השלב האחרון בתהליך השיווק באינטרנט. היא רק ההתחלה. אתר אינטרנט דורש תחזוקה שוטפת, כדי להיות רלוונטי ועדכני, באופן שיענה על צורכי הלקוח הפוטנציאלי ויקדם אותך בגוגל
כתיבת סלוגן (סיסמה שיווקית) מיועדת להציג את יתרונותיו המרכזיים של המותג או של האווירה שהמותג נועד לשדר, במשפט קצר, קליט וזכיר אחד. כתיבת סלוגן הינה חלק בלתי נפרד מכל תהליך מיתוג ומטרתה
רוצים לקדם את התקשורת הפנימית בחברה שלכם? ואולי כבר ירדתם לפרטים, ואתם שוקלים להפנות ממשאביכם לכלי התקשורת היעיל והזול ביותר - עיתון עובדים? אם כן, ודאי שאלתם את עצמכם כמה שאלות בסיסיות.
רבים שואלים אותי – איך את עושה את זה? איך יתכן שאת במיקומים כל כך גבוהים בגוגל, במילות המפתח המבוקשות ביותר (כתיבת עיתון עובדים, עיצוב עיתון עובדים, עיתון לקוחות, עיצוב ברושור) בלא השקעה כספית?
קופירייטר נדרש לרוב לכתוב על נושאים שאינו מבין בהם דבר. לכאורה, משימה בלתי אפשרית, לפחות בעיני הלקוח, או בעיני רוב האנשים שאינם מתפרנסים מכתיבה שיווקית. איך עושים את זה?
שאלות ותשובות בנושא כתיבה שיווקית, קופירייטינג - מהו פרופיל חברה? מהו סלוגן? על מה כותבים בעיתון עובדים? מדוע כדאי להיעזר בשירותי הכתיבה השיווקית של מילת הקסם?